Design by Rania Rönntoft

Klättringsdags

Nu var det dags att klättra upp på vinden! För att hämta ner väskor och sen är det bara att börja packa. SNartsnart bär det av.

Igår sa jag hejdå till Rania, vilket bestod av fotning/jagande av uppehåll i vädret, kaffe och härligt prat. Idag ska jag och mamma ut i svampskogen och sen är det inte mycket kvar, inte mycket alls.
NU, hämta väskorna, och då ska jag för allt i världen inte glömma mina inlines! Snart ska det åkas Cecilie!




Cherioos
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer
Name: Rania

åh hoppas jag kan hälsa på dig snart :<



ska ta tag i bilderna vi tog inom kort, sen din frankrike-blogg. sen denna. ska hinna med i att vara-hos-lucas-utan-internet, planera-midsommar och jobba bara :P

2011-06-21 @ 23:51:24
Website: http://raniamaria.eu/blog

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback