Design by Rania Rönntoft

När vi går i solen..

Då har även inlines:en blivit framplockade och använda. Och vad härligt det var. Dock kanske jag borde tänkt på några saker innan premiäråket, såsom det faktum att det är jättevarmt ute, att jag inte åkt på ett tag samt att Scotty tycker det är bland det roligaste som finns, tills han blir för varm vill säga. I vilket, ut skulle vi och milen var det tänkt, vilket det även blev. Första fem hund drar samt gnager i handledsskydden. Sista fem, Emmie drar hund och letar efter bäck där han kan dricka vatten. Nu ligger han här brevid mig och bara pustar ut, trött men glad, varm men nerfuktad. Fast blev rätt stolt över han ändå, vi börjar nog bli lite mer än ett gulligt och förvirrat team.

Nu väntar stan och chill med Rania. Sen en natt på jobbet.
Bye
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer
Name: Emma

Jag visste inte att du åkte inlines? :O Coolt :D Synd att du jobbar natt idag, hade vart en perfekt eftermiddag/kväll för en drink på en uteservering.. men det får bli en annan gång.

2009-04-17 @ 18:29:11

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback