Design by Rania Rönntoft

au revoir

Idag har jag gjort mitt sista pass på jobbet. Blomma, choklad och kort hade inhandlats och när jag så gav över det fick jag tillbaka ett paket. Till mig. Innuti paketet låh ett jättegint halsband. Tack! Jättesnällt och jättegulligt. Antar att det blir så när det är en skön personalstyrka, som jag inte längre tillhör. Lämnade även tillbaka nycklarna, så till och med det är gjort.

Nu är det inte långt kvar. Prästen ringde även idag för att kolla läget och shit, det är faktiskt nu på tisdag jag åker. Längtar verkligen men har även insett allt som är kvar här hemma och som inte kommer vara med mig. Tur att internet finns.
Nu ska jag se till att börja packa samt att läsa ut twilight.

Hoppas ni får en toppenfredagkväll!
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer
Name: Malin Assarsson

Vart ska du åka?:O

2009-08-29 @ 00:58:11
Website: http://malinassarsson.blogg.se/
Name: malinassarsson

Nemen guud vad kul! vad ska du jobba med? Då kanske man får hälsa på någon gång;)

Jag ska plugga halvitd på textilhögskolan nu i höst. det är distans kurser så har mycket fritid. Därför ska jag försöka få något jobb med:)

Kram

2009-08-29 @ 01:22:33
Website: http://malinassarsson.blogg.se/
Name: Peter L

Tack för en jätterolig tid på jobbet.

Hoppas att du kommer tillbaka och hälsar på oss när du kommer hem igen.

Ha nu en underbar resa.

Vi håller kontakt via fb.

Kramar

2009-08-29 @ 13:05:49
Name: malinassarsson

Vad kul! Min mammas kompis man jobbar som präst där nere^^ Jan-Olof Broberg heter han. Du lär ju träffa honom;)

Sköt om dig!:D

2009-08-29 @ 16:11:23
Website: http://malinassarsson.blogg.se/
Name: Rania

nej du är den bästa <3

2009-08-31 @ 18:23:12
Website: http://raniaphoto.blogg.se/

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback