Design by Rania Rönntoft

kräftskiva

Då blev det äntligen en kräftskiva för mig i sommar. Längtat efter det jag vet inte hur länge. Och vad kan man säga, blev lite som julafton och nyårsafton kanske, man har alltid för stora förväntningar, så något brukar alltid lyckas gå lite snett. Men blev ett hejdå ändå. Det mesta jag gör nu börjar faktiskt kännas mer eller mindre som farväl, tror jag försöker ställa in mig på riktigt att det närmar sig nu. Snart i Frankrike!

"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer
Name: Rania

åååh vad gott! Vi ska snart ha det med :D längta



Mhm mycket hejdå i mitt liv nu med.. blä :( måste du åka?!

2009-08-16 @ 15:34:18
Website: http://raniaphoto.blogg.se/

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback