Design by Rania Rönntoft

ledig fredag

Då har man varit ledig idag, och hunnit med en hel del trots att dagen känns ganska seg. Tidigt iväg till Gällstad med mor och bror. Kändes inte som att det blev jättemycket när vi var där men med facit i hand ändå ganska godkänt. Införskaffade äntligen en playsuit, lila och mysig sådan, med kortabyxor. Ett långt linne/klänning och en lång t-shirt/klänning. Blev även två par strumpbyxor och köpte en skjorta och en t-shirt åt min bror som födelsedagspresent då han lämnat tillbaka den jag innan införskaffat. Så godkänt tycker jag att det blev.

Sen hem och sega lite och så ut i svampskogen där det blev massa kantareller så nu är jag mätt och nöjd och ska iväg på filmkväll.

Hoppas ni alla får en riktigt härlig fredagkväll!
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback