Design by Rania Rönntoft

När Gud är klar att förändra, då gör han det.

Oas i Borås just nu, asså kristen storkonferens. Och vad passar då bättre än min rubrik? Inte för att jag varit på Oas, men ändå, förändingar kommer väl när vi som minst anar det har jag för mig.

Till exempel gick denna dag från jättedålig till top noch and far beyond! Allt på grund av en människa. Eller egentligen tre då två stycken verkligen förgyllde min kväll. Det näst sötaste par jag sett på riktigt, riktigt länge. Okej att de inte var ett par än, eller att de inte visste att den andra gillade dem tillbaka, men shit vad de syntes att de gillade varann. Sååå söta, försiktiga, gulliga, och bara toppen glädjespridare, trots att vi aldrig prata med dem (jag fick inte!) Håller på och skriver dagbok nu samtidigt, så kanske att jag kopierar det och lägger upp sen, så att alla får veta EXAKT hur söta de var, fast absolut inte säkert, inte säkert alls.

Men trots deras söthet kan de inte bli det sötaste paret, det går bara inte, sorry.

Nu ska jag dock helt ägna mig åt dagboken och som sagt, kanske lägga in det här sen, men bara kanske.
Natti alla, ta hand om er!
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer
Name: Rania

söta par <3



Fast som singel.. ogillar man dem starkt ;D

2009-07-23 @ 01:50:11
Website: http://raniaphoto.blogg.se/

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback