Design by Rania Rönntoft

Key please

Nyckeln är återfunnen! Visade sig att den låg på golvet, under lite kläder... Och för er som undrar och inte förstog detta, den har varit borta, försvunnen. Men nu är den som sagt återfunnen!

Jag ska även bli uppfinnare. Sätta röstkommando på nycklar, ingen himla sak att ha i nyckelknippan, utan direkt på nyckeln. Så kan man ropa på den och den börjar pipa. Så nu vet ni min idé, ta inte patent på den innan jag gjort det bara.

Ha det så trevligt i solen
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer
Name: Peter L

:)

Lika bra ordning som jag ;)

2009-06-28 @ 16:21:35
Name: Rania

tar patent...? ;D (a)

2009-06-28 @ 20:48:29
Website: http://rania.synvinklar.se/blogg

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback