Design by Rania Rönntoft

dagens tv-tips

Svt hade idag seriestart för "Krig och fred" efter Leo Tolstojs bok med samma namn. Det var bra skit. Alltså kommer jag med ett "dagens tv-tips" inlägg, för den är värd att se på. Bra bok, hittills bra filmatisering, snygga kläder och miljöer. Väldigt svt-aktigt med lite vemod och rysk sorgsenhet. Vad mer kan man kräva med andra ord? Se den.

Annars har min dag varit bra. Apt på jobbet, hem och sen fika och ett varv på stan med Malin. Trevligttrevligt. Börjar dock bli väldigt trött på att jobba nu. Jobbat sen i fredags och ska jobba tills på söndag, utan ledighet. Men sen är jag ju ledig i tre veckor så ska väl klara av detta med.

Nu väntar "Aldrig fucka up" och sen får vi se om John Blund behagar dyka upp.
Natti
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback