Design by Rania Rönntoft

under uppbyggnad (som vanligt)

Ja det är sant, jag ska försöka fixa till den kära lilla bloggen på riktigt, och ska inte ge mig, det ska gå att ha denna skitbläk stilmall och få bra ändå. En fråga bara Rania, eller vem som helst som kan, varför är den mycket mer lila vid headern än vid inläggen? Det är samma färgkod ...

Men nu ska jag ta frukost och låta den se mer en vanligt konstig ut, måste hinna till jobbet med ju.
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer
Name: Rania

får jag fråga hur du fått fram färgkåden för headern? :P



Öppna bilden i PS och klicka med pipetten på den färfen du vill ha, och kolla sedan upp koden. Tror ej du gjort rätt <3

2009-05-23 @ 16:12:30
Website: http://rania.synvinklar.se/blogg
Name: Emmie

Nä tror inte heller jag fått rätt färg, därför jag fråga ;)



Men gjort exakt så... Hm, kanske inte hjärnan som var med riktigt. Gör ett nytt försök om ett tag.

2009-05-24 @ 16:28:39
Website: http://eimme.blogg.se/
Name: Peter L

Hej vännen.

Är lite osäker på vilka färger som du menar.

Men...

Du har tre olika färgkoder i till texten Emmie i headern (6B1E52), rubrikerna i inläggen (992444) och den färgen som är på ramnen vid sidan om (8E2344).



Ha det så gott på din ledighet.



/ Peter

2009-05-24 @ 17:40:55
Name: Emmie

Jo asså det som är problemet, att om man kollar färgerna som visas är de dem som du säger Peter, men det stämmer inte överrens med de koder som jag lagt in :S



Fattar med andra ord inte vad jag lyckats strula till, men ska ta ett ryck imorrn hade jag tänkt.



Hoppas du överlever utan mig på jobbet ;)

2009-05-26 @ 22:43:47
Website: http://eimme.blogg.se/
Name: Peter L

Ja då är det inte lätt.



Jo, det är segt utan dej ska du veta. :(

Men jag får bita ihop.

Du kommer ju tillbaka som tur är. :)

2009-05-27 @ 15:31:53

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback