Design by Rania Rönntoft

as the weather

Idag ahr det varit riktigt svensk/boråsiskt höstväder. Regn, blåst, uppehåll, en glimt av sol, värme och kyla om vartannat. Och jag gillar det! Så sjukt mycket, i alla fall än, innan det blivit alltför mörkt och regnit för länge. Men inte än. Däremot har även mitt fysiska tillstånd gått som vädret, vilket inte varit lika roligt. Armen har smärtat till och från nåt så otroligt, och kan fortfarande knappt röra den. Men snart hoppas jag! Snart, snart får det bli bättre.

Bortsett från armen har jag dock haft en härlig dag. Småfixa lite här hemma innan jag drog mig ner till stan för en sväng med Rania. Det innebar att jag kom hem med ett par leggins från H&M och att lite pengar gått till en kaffe på Waynes. Sen mötte jag upp Krook och hans bil och vi drog vidare till Markus. Så blev det en härlig eftermiddag/kväll med Food Ink och Wipe Out. Och egentligen klarar inte jag sådana dokumentärer som Food Ink men kan inte låta bli att dels se dem, dels beröras av dem, och framför allt, rekommendera dem. Så titta på den och se hur långt matindustrin gått i USA. Det är läskigt.

Nu ska jag ägna mig helt åt TV:n
Natti!
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback