Design by Rania Rönntoft

Hemmafru

Nu bakas det bullar för fullt! Och vad jag saknat det. Igårkväll när låg i min säng gick jag igenom receptet i huvudet och imorses hoppade jag upp, sprang till City och satte igång med en bulldeg. Så om 4minuter ska de första bullarna in i ugnen och sen kommer det lukta gott i hela huset, köket är sådär ugnsvarmt och jag funderar på om jag ska ta och baka mer sen elelr ta itu med mina garderober. Måste egentligen fixa mina garderober.. Och bullar har vi ju snart så, dessutom lovat mamma att göra en paj till henne imorrn. Behöver även ta itu med min lilla vovves päls. Men först, fixa bullarna!


Från när det begav sig i Frankrike.
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback