Design by Rania Rönntoft

söndag

Då var det snart dags att dra sig till jobbet för att jobba natt. Lika skönt at jobba när det ösregnar utanför och känns som höst, men det varit lika skönt att dra ihop ett gött gäng och kolla en film och mysa under en filt. Men snart jobb som sagt. Och redan varit lit dukrigt idag, åkte förbi Knalleland med mamam och köpte födelsedagsprenster. Alltid lika kul när man hittar nåt.




Hoppas ni får en härlig söndag!
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback