Design by Rania Rönntoft

Guesthouse Paradiso

Igår såg jag på en av de sjukaste, roligaste, äckligaste, stördaste och vidrigaste filmer jag sett. Med en humor som kräver sitt humör. Men har man humöret innan filmen, då kan det bara bli rätt! Vad som krävs är ett flum som inte är av denna värld, eller en övertrötthet och lite öl om man så vill, villket var mitt fall. Och så bra den blev då! Verkligen helt ofattatbart rolig och sjuk! Så bra flumfilm så det finns inte! Men kräver ett bra sällskap, och det hade jag utan tvekan! Så rekommenderar starkt filmen, dock inte om man inte är övertrött eller flummig. För den kräver en ofattbar lätthet, men då regerar den totalt!

"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback