Design by Rania Rönntoft

Narnia

Då har man varit ute och halkat runt i snöslasket med bilen. Och vore inte anledningen att lämna Lo på Blå Stjärnan hade det varit riktigt trevligt. Älskar verkligen att köra i snö! Om det bara kunde vara lite kallare...

Och nu ligger så Louie ensam och övergiven med halsband i en bur på djursjukhuset och väntar på att sövas och opereras. Gillar inte att lämna mina djur på djurskukhuset, känner mig alltid lika hemsk. Trots att det är för deras bästa. Kanske ska gå ut en lång tur med Scotty och skutta runt i skogen. Eller vänta lite, jag har visst inte packat än. Och snart kommer pappa hem och då åker vi till farmor över helgen. Så ska nog ta itu med packningen först och sen ut i skogen. Så får det bli. Om det inte vore så vackert ute...
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer
Name: Rania

Jag ska tänka på Lo nu när han ligger på "djurskukhuset" [ja du skrev så ovan]. Kommer gå bra <3



vet inte om den lilla snö som fallit ger rätt att skriva "Narnia" haha men men :P

2010-10-22 @ 11:21:57
Website: http://raniaphoto.blogg.se/
Name: Soli

haha du är för söt du, hoppas att du hann att packa:)

2010-10-23 @ 22:39:06
Name: Emmie

Du är söt Soli, jadå, det hann jag, tillslut :P

2010-10-25 @ 12:33:00
Website: http://eimme.blogg.se/

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback