Design by Rania Rönntoft

Hemmafru på riktigt?

Just nu sitter jag här i mitt rum, med tända ljus, mysig musik, naturgodis och "Elle". Njuter av höstmörkret och kylan tillsammans med min katt som njuter i fåtöljen. Men så plötsligt bara måste jag till datorn, för att kolla recept. Och när jag ändå håller på, klickar jag runt på massa matsidor matbloggar osv och kommer på att jag bara måste dela med mig av en fantastisk matblogg, Purple foodie.

Till saken tillhör att jag innan idag, efter att jag kommit tillbaka från tandläkare imorses satte igång med att putsa köksfönstrena, dels för att jag kände för det och dels för att jag inte orkade med att de var så smutsiga. Satte även igång en tvätt, där inte ett enda plagg var mitt. För att jag inte kom på något annat trevligt att göra. Känner att det verkligen är rut att jag ska iväg snart. Vem vet var det hade kunnat sluta annars? Men lite trevligt är det ändå att gå och småpilla sådär.

Nu ska jag återgå till min "Elle" och filtens värme.
Cherioos
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback