Design by Rania Rönntoft

Höstsol

Åh vad härligt väder det är nu! Kallt så man går och hostar, javisst, men jättefint! Så jag och Rania tänkte passa på och ta lite bilder ute i solen, i pälsmössa och cape. Men se, mössan min är på vift. Så går det när man har slarviga bröder. Så blev inget av fotograferandet, men väl lite härligt umgänge. Åkte bland annat till NetonNet en sväng. Sen åkte jag till Caroli för att träffa lite folk inför helgen då det ska jobbas. Och nu sitter jag här med lite yoghurt och ska snart bege mig ut i skogen med Scotty.


Min mössa som eftersökes

Hur har ni det denna onsdag eftermiddag?
À bientout!
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer
Name: Rania

ååh emmie mööössaaaan... foootaaa! glöm inte slå din bror! haha

2010-09-29 @ 16:56:20
Website: http://raniaphoto.blogg.se/

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback