Design by Rania Rönntoft

The List

För ett tag sedan gjorde väldigt många bloggare denna lista, och då jag är som jag är gällande uppdateringar har jag beslutat mig för att själv göra den, kanske blir det lite mer skrivet då. Här har ni listan och snart kommer första punkten.

Dag 1 – Presentation av mig själv
Dag 2 – Min första kärlek
Dag 3 – Mina föräldrar
Dag 4 – Det här åt jag idag
Dag 5 – Vad är kärlek
Dag 6 – Min dag
Dag 7 – Min bästa vän
Dag 8 – Ett ögonblick
Dag 9 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Mina drömmar
Dag 15 – Min första kyss
Dag 16 – Mitt favoritminne
Dag 17 – Min favoritfödelsedag
Dag 18 – Detta ångrar jag
Dag 19 – Den här månaden
Dag 20 – Ett annat ögonblick
Dag 21 – Det här upprör mig
Dag 22 – Det här får mig att må bättre
Dag 23 – Det här får mig att gråta
Dag 24 – En första
Dag 25 – Mina rädslor
Dag 26 – Min favoritplats
Dag 27 – Det här saknar jag
Dag 28 – Mina ambitioner
Dag 29 – Ett sista ögonblick
Dag 30 - Erat val!
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer
Name: Rania

woho! :D jag har vart kass/seg med den dock..

2011-02-12 @ 17:39:00
Website: http://raniaphoto.blogg.se/

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback