Design by Rania Rönntoft

En dag på mossen

När molnen skymmer solen lite smått och vinden blåser varmt, då är Sverige som bäst att ta en utflykt i. Vilket var precis vad jag och mamma gjorde. Mot Komosse naturreservat begav vi oss med nedpackat picknick och en karta för att hitta fram.  Sedan blev det en härlig promenad i vad som kändes som fjälllandskap, och vackert var det!

För att inte tala om vårat fynd på hemvägen sen! När skyltar om loppis dök upp kunde varken jag eller mamma låta bli att bli intresserade och vi svängde med glädje av vägen. Vilket ledde oss till en lampa som nu pryder vårat halltak.









Nu väntar en härlig kvällspromenad i ett sommarfint Brämhult!
Hoppas ni alla haft en härlig söndag
Cherioos!
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer
Name: Rania

meh, ingen bild på erat fynd!? kass!

2011-06-15 @ 13:05:36
Website: http://raniamaria.eu/blog

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback