Design by Rania Rönntoft

För tre år sedan

Idag har det städats, putsats, fixats och lagats mat. I mängder. Så nu är kylen så full det går att bli, varenda hörn av huset glänser fint och det gnistrar från glas och golv. Imorgon är det dags, dagen som man sett fram emot sedan första dagen i gymnasiet. Den allra sista skoldagen.

Fast inte för min del, utan för min kära lillebror. Vilket dock får en att tänka tillbaka. På de sista veckorna, de sista dagarna, de sista minuterna. Den stora dagen då man äntligen blev student. De känslorna, den glädjen gjorde att ingenting annat kändes eller spelade någon roll. Det var där och då, helt och hållet. Och det var obeskrivligt.

Så njut imorgon alla studenter! (Inte för att jag tror att ni hade gjort något annat)




Från när det begav sig för mig
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer
Name: Rania

ååh vår student var så bra och rolig, hoppas de blir det för Jojjo och hans vänner idag med, trots regnet :(

2011-06-10 @ 08:32:45
Website: http://raniamaria.eu/blog

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback