Design by Rania Rönntoft

Hjärnsläpp

In på Ica Maxi, gå runt en stund, plocka åt sig varor lite lugnt och försiktigt innan det slår mig. Vad var det mer jag skulle ha? Allt jag kommer på är saker jag hittade i kylskåp och således INTE behöver inskaffa. Inngestans kan jag rota fram vad jag sett som saknats. Det är tomt. Kommer på lite alltefter som men tvingas inse att nej, nu går det inte mer. Betalar i kassan, går till bilen, och då! Kaffe och havregryn! Men orkar inte gå inen gång till utan sätter mig i bilen och kör förbi City Brämhult. Väl hemma inser jag att jag lyckats någorlunda ändå, om man bortser från att typ halva skafferiet ekar tomt..
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer
Name: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

Har du någongång haft en dröm som känts som du mötte döden på ett sådant verkligt sätt?

2011-06-14 @ 11:59:53
Website: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback