Design by Rania Rönntoft

Måndag och snart nedräkning

Insåg idag, att nästa vecka åker jag till Frankrike. Vilket är ganska snart. Sen att det iprincip är två veckor kvar då jag åker nästa söndag, det är en annan femma. Faktum kvarstår att det snart är dags att packa ner mitt pick och pack och säga hejdå till Sverige igen, denna gång bara över sommaren (tror jag) vilket känns jättehärligt! Men det innebär även att det ska hinnas med lite grejer innan det är dags att dra, så nu får jag ytterligare en anledning att skriva massa listor. Vilket alltid är lika roligt.

Egentligen var det bara detta jag ville dela med mig av, så nu bär det av ut i skogen med älskade vovven min.
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback