Design by Rania Rönntoft

Dagar att minnas

Idag har skidabstinensen varit katastrofal. Vet inte varför just idag, men haft sån abstinens och längtan att åka skidor idag så det finns inte. Varenda muskel på min kropp har skrikit av längtan, mina lungor har suktat efter fjällsluft och mina ögon har drömt efter att se fjäll runtomkring sig. Att få blicka ut och dra ner googlarna, spänna pjäxorna lite till och åka, bara åka. Att åka och känna hur kroppen  jobbar och samspelar med snö och skidor. Så därför har jag kollat på massa bilder och bara lett av glädjen när jag såg dem. Alltså kommer ett smakprov, ett litet utval av några av de bästa stunderna på fjället. Om inte skidmässigt så glädjemässigt och lycka.




Man måste ju passa på och njuta när man väntar vid liften.



Lite åkning



Grill!



We're going down to get you!



Lek och bus


Karro, Johanna och Fredrik på Tindentoppen



Påväg mot Fridafallet



Och där kom Fridafallet och Marcus flyger ner


Vissa vill bara chilla, andra tycker vi är kul att hoppa över.
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback