Design by Rania Rönntoft

Det liknar Frankrike en smula, eller är det sommaren jag anar?

Idag har det verkligen varit en underbar dag! Solen har skinit och det har varit varmt, sommarvarmt. Gått i shorts hela dagen och verkligen njutit. Fått skrivet och fixat med papper och sånt idag, samt ringt runt lite av de samtal jag ska. Varit och fikat hos mormor samt tagit en springrunda i kvällsluften. Och det känns som sommar. På riktigt. VIlket får mig att tänka på att snart är det dags att dra vidare igen, mot sydligare breddgrader och franska rivieran lite mer bestämt. Tillbaka till mina smala gränder och växtbeklädda gamla stenhus. Hav, baguette och rosévin i kvällsolen.




Imorgon blir det shopping i Göteborg med bästaste Jenny! Helt sjukt att man kan sakna människor så mycket på bara en vecka, och verkligen veta att det är just den enda personen man behöver prata med. Imorrn så! Sedan drar hon vidare till Bergen och ser till att någon av oss fortfarande visar Norge vad vi kan.

Nu sova! Natti!

"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback