Design by Rania Rönntoft

En helg för längesen

Då har jag varit en sväng i Stockholm igen, denna gång onsdag till söndag. Och det var lika härligt nu som sist! Pirates of the Caribbean 4 tillsammans med "the crue from Hemsedal" och massa vimsande som det alltid verkar bli när det är vi. Strosande i Stockholm, mysande med farmor, se på fotbollsmatch i Nyköping och äta på en Vapiano, en jättegod italiensk restaurang som jag varmt kan rekomendera. Och jag har återfått min kamera!

Sist jag var i Stockholm lyckades jag glömma den i en jackficka som inte var min, så nu la jag ner den i min väska det första jag gjorde när jag kom upp. Dock kom jag inte ihåg att ta med mig laddaren, så inga bilder blev det från denna gång. Därför tänkte jag lägga upp lite bilder från picknicken vid sjön den helgen jag glömde min kamera.

Känner själv hur förvirrat och osammanhängande detta inlägg blir, men är ganska förvirrad just nu, eller rättare, ofokuserad och full av energi att göra nåt, typ springa, åka inlines eller simma. Kanske sticker ut en sväng efter kvällsmaten.

I vilket, här kommer bilderna.










"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer
Name: Rania

oh hört talas om Vapiano en hel del :D

2011-05-23 @ 21:49:34
Website: http://raniamaria.eu/blog
Name: Rania

Yes. mkt folk ja känner i Sthlm (uppconfolk) brukar posta på fejjan att de äter där hahah :D snällt av henne att hjälpa er hitta ngt nice ^^ (och tur det Var nice!)

2011-05-24 @ 11:20:21
Website: http://raniamaria.eu/blog

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback