Design by Rania Rönntoft

En solig å så solig dag!

Det känns som sommar, i luften, i tempot, i humöret. Sitter på verandan i short och bikiniöverdel och skriver och fixar för fullt. Egentligen vill jag bara åka till en sjö och vara med härligt folk, grilla, bada och leka vid vattnet. Men riktigt så mycket sommar är det inte. Dessutom lever de flesta människor inte efter säsonger utan efter terminer och jobb med semester. Vilket innebär att det flesta är upptagna med skola och jobb nu. Detta borde vara till min fördel då jag har massvis att ta itu med efter Hemsedal och innan det är dags att resa vidare till Rivieran, men det känns inte motiverande att vara inne och sortera papper eller sitta vid datorn och skriva. Jag vill vara ute och vara aktiv!

Men 1 timma vid datorn och telefoner, sen kan jag gå ut en andra promenad med Scotty, och när jag är tillbaka kan jag ringa runt lite folk. Så får det bli. NU, diciplin!
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer
Name: Rania

jag har iaf inte jobb, så du vet ;D

2011-05-09 @ 19:59:31
Website: http://raniaphoto.blogg.se/

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback