Design by Rania Rönntoft

Jag ska måla hela världen lilla mamma, måla hela världen med detsamma!

Vita händer, vitfläckiga jeans och en trött vänsterarm. Tror allt att jag hjälpt till med flyttmålning idag. Och vad det är trevligt! Att jobba tillsammans med moster och kusin, måla, titta, prata och jobba. För att sedan ta en kafferast med lite kakor och efter det återigen ge sig i kast med att få lägenheten vit och helt efter Elins tanke. Måla är något jag tycker om. Nogrannhet och precision, att direkt få resultatet av det man gjort, antingen det blev bra eller dåligt. Och imorgon är det dags för strykning nr 2!
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback