Design by Rania Rönntoft

Min helg

Innan diciplinen tar vid ska jag bara kort berätta om min varma och härliga helg i Stockholm, eller den mesta av tiden tillbringades i Södertäljetakten. Fredag och tågresa, resulterade i ett inställt tåg, en timmes försening och massa roliga och intressanta människor på tåget. Så där har vi ett av alla ställen jag ska ringa till, SJ reklamation. Väl framme möttes jag upp av tre glada killar och vi begav oss till en lägenhet och härligt häng. Lördagens spenderades ute i solen vid en sjö med picknick för att avslutas med hemmachill. Söndagen blev det promenad och umgänge innan det var dags att röra sig mot tåget igen. En härlig helg. Väldigt härlig.
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer
Name: Oroshjärta

Fin blog!

2011-05-09 @ 21:27:17
Website: http://hornsgatanminauorta.blogspot.com

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback