Design by Rania Rönntoft

Mitt emellan Falköping och Borås

Igår satte jag mig återigen på tåget, fast denna gång bara till Göteborg. Väl framme mötte jag upp den bästa falköpingsbo jag vet, kära Jenny. Eller snart blir hon Bergenbo så vi passade på att ses när vi hade chansen. En vecka sen var det då sen vi senaste sågs i Hemsedal, en lååång vecka sen. Så igår gick vi runt och fashinerades av det faktum att vi var i en stad med varann, en riktig stad med affärer utöver Gols utbud, och med kläder ganska långt ifrån jibber, termobyxor, mössa och snö. Så från affär till affär sprang vi, in och ut ur provrum, fram och tillbaka längs gator. Arm i arm och flamsandes fram. Ojjande, nojjande och leende. Glass i solen och baguette vid stationen, trötta ben och nöjda tjejer.




När det begav sig i Hemsedal
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback