Design by Rania Rönntoft

Mormors lilla kråka..

..Skulle ut och åka, se så hamna hon på tåget. Ja så ligger det till. Tre dagar i Borås och nu sitter jag på ett tåg som ska ta mig mot Stockholm. Tanken när jag åkte från Hemsedal var att åka upp till huvudstaden först om två veckor för minireunion. Men verkar som att det blir lite tidigare om man säger så. Och inte mig emot. Verkligen inte! Det enda som känns lite jobbigt är att jag vet att jag kommer komma tillbaka hem till flyttkaoset som jag nu lämnat bakom mig. Men vet ni vad? Jag tror att sakerna kommer ligga kvar exakt där jag lämnade dem och att det för deras del inte gör särskilt mycket att vänta några dagar till innan de är på sin rätta plats.

I övrigt har jag precis insett den största fördelen med att boka sin resa i sista sekund, något som många av er kanske redan är medvetna om. Man kan få 1:a klass jättebilligt! Och där har ni också anledningen till att jag sitter och bloggar.

Nu ska jag se om jag kan få lite skrivet på andra håll också.

Have a fun weekend!
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback