Design by Rania Rönntoft

Mors dag

Idag har varit en regnig men fin söndag. Firat lilla mamma. Mn lillebror stod för blommorna och jag för middagen. Efter mammas val såklart. Det blev rotfrukter i ugn, grillad kyckling, kall sås och bönsallad. Tror mamma valde kycklingen för att jag skulle slippa laga kött och bara köpa. Hon är så söt! Efterrätten kom flera timmar senare, som kvällfika och blev citron och marängtårta. Jättegod! På eftermiddagen åkte vi och fikade hos mormor och nu är jag nyss hemkommen från bio. Vi såg "The Hangover part 2" som var minst lika bra och skruvad som ettan!


Bakning pågår


Slutresultatet

Nu väntar sängen!
Natti och Cherioos!
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer
Name: Louise

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din blogg - den har verkligen potential :D!

2011-07-12 @ 18:27:08
Website: http://djurförsäkring.net

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback